Bycza_Grupowe2
Wódka czysta

BYCZA STRONG

Wódka Bycza Strong to bardzo ciekawy produkt na rynku alkoholi mocnych, który z pewnością zainteresuje miłośników ostrego smaku i wysokiej jakości. Wódka ta nawiązuje smakiem i charakterem do warszawskich wódek chłopskich i mieszczańskich okresu dwudziestolecia międzywojennego, co odzwierciedla także jej charakterystyczna etykieta, która może sprawić, że łza nostalgii zakręci się w oku… Ta wódka aż pachnie dostatnią wiejską zagrodą i szlacheckim dworkiem z początku XX wieku. Bycza jest produkowana z wyselekcjonowanych zbóż i krystalicznie czystej wody, a następnie poddawana destylacji i filtracji . Dzięki temu uzyskuje się wyjątkowo czysty i klarowny napój o mocy 40% alkoholu. Wódka Bycza Strong ma charakterystyczny aromat z nutami zbożowymi i lekką słodyczą, która równoważy jej moc. W smaku jest wyrazista, ale nie drażniąca, z długim i przyjemnym finiszem. Wódka ta doskonale nadaje się do spożywania w czystej postaci, na lodzie lub jako baza do drinków. Wódka Bycza Strong to propozycja dla tych, którzy szukają mocnych wrażeń, ale i wysokiej jakości w przystępnej cenie.

Kategoria
Wódki czyste

Zawartość alkoholu
40%

Pojemności
100 ml, 200 ml, 500 ml

Producent
Warszawska Wytwórnia Wódek Koneser

ZOBACZ W SKLEPIE

CIEKAWOSTKI KONESERA

POLSKA WÓDKA W DWUDZIESTOLECIU MIĘDZYWOJENNYM

Choć pod koniec XIX wieku, gdy państwa zaborcze przejęły prawa do propinacji, czyli produkcji i sprzedaży piwa, wódki i miodu, wydawać by się mogło, że to koniec polskiej branży „wódczanej”. Zniszczenie po wybuchu I wojny światowej zapasów wódki i części gorzelni sprawiło, że Polacy stali się wręcz mistrzami w produkcji samogonu. Rok po wojnie liczba nielegalnych gorzelni wynosiła ponad 20 tysięcy.

Część polskich wytwórni wódek przetrwała wojenną zawieruchę. Jedną z nich była fabryka Baczewskiego we Lwowie, która w dwudziestoleciu międzywojennym wyrosła na największego producenta alkoholu w Polsce i jednego z największych w środkowej Europie. Baczewscy otworzyli filie w Pradze, Paryżu i Wiedniu.

Inne wytwórnie wódek stopniowo także podnosiły się z upadku, wśród nich takze warszawska Rektyfikacja, czyli późniejszy Koneser. Wytwórnia weszła w skład powołanego w 1919 roku Państwowego Monopolu Spirytusowego, z którego wpływy stanowiły aż 10 proc. budżetu państwa. Dla Warszawskiej Wytwórni Wódek lata miedzywojenne były  latami najwiekszej świetności i prosperity.

Koneser produkował w międzywojniu ćwierć miliona butelek alkoholu na dobę.W 1928 r. wartość sprzedaży sięgnęła 2,7 mln zł. Rok wcześniej, w 1927 roku rozpoczęła się produkcja wódki Wyborowej, która szybko stała się jedną z najpopularniejszych wódek w kraju. W 1928 roku do sprzedaży wprowadzona została ziemniaczana wódka Luksusowa – najdroższa na rynku.

Popularność polskich wódek rosła. Takze za granicą. Wódkę pili właściwie wszyscy. Wprawdzie w najbardziej reprezentacyjnych i najmodniejszych lokalach Warszawy – Oazie, Adrii, u Simona i Steckiego śmietanka towarzyska Warszawy piła wino i szampana, którego butelka kosztowała tyle co pensja urzędnika średniego szczebla. Ale i tu bywali miłośnicy wódki. Podawanej także w modnych w owym czasie koktajlach. Ale były i inne knajpki. Choćby popularna „budżetowa” knajpka U Wróbla, gdzie wielką popularnością cieszyłay się flaki po warszawsku i śledzie, obowiązkowo podawane z wódką. W kolei w szemranych szynkach Powiśla, Szmulek królowały tanie, ale chwalone za smak i moc wódki z Konesera – Siwucha i Żytnia.

Kres tej wódczanej prosperity w II Rzeczpospolitej położył wybuch II wojny światowej i podporządkowanie polskich zakładów spirytusowych, także Konesera, okupacyjnym władzom. Polacy oczywiście sobie poradzili. Znów na pierwszy plan wybiły się nielegalne gorzelnie produkujące miliony litrów różnej jakości bimbru, który stał się swego rodzaju okupacyjną walutą.

Plakat reklamujący wódki smakowe – śliwowicę i żurawinówkę produkowane w Rektyfikacji Warszawskiej. Plakat z pierwszych lat po odzyskaniu niepodległości.

Stwórz własną butelkę – personalizacja i grawerowanie

Kupując produkty Warszawskiej Wytwórni Wódek Koneser mają Państwo możliwość wykonania graweru lub rysunku na butelce. Grawerem może być logo Państwa Firmy, dedykacja, życzenia okazjonalne, np. weselne, motyw graficzny lub dowolny tekst reklamowy i osobista dedykacja – ogranicza nas tylko fantazja naszych Klientów.
Dzięki umieszczeniu logo firmy na butelce możemy zbudować relacje biznesowe, wzmocnić świadomość marki albo po prostu sprawić miły prezent współpracownikom lub partnerom.
Z kolei podarowanie komuś bliskiemu butelki dobrego alkoholu Konesera z miłą dedykacją i wygrewareowanym na butelce oryginalnym rysunkiem sprawi obdarowanemu przyjemność, a może znaczyć też coś więcej…

Grawerujemy na butelkach płaskich takich jak: Koneser De Luxe, Winiak Klubowy, Winiak Klubowy Black, Proximus  i wielu innych butelkach naszych wódek czystych, smakowych i gatunkowych oraz likierów o pojemności od 90 ml do 1000 ml.
Przewidywany czas oczekiwania na grawer nie przekracza 14 dni, jednak w pilnych przypadkach jest także  możliwość zamówienia ekspresowego. Zachęcamy do skorzystania z oferty i stworzenia własnej butelki ulubionego trunku z oferty Konesera.

wodka_grawer4

Podobne produkty