Informacje ogólne

Nasza polityka zwrotów i refundacji obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów nie podlega zwrotowi. Przedmioty nie podlegające zwrotowi:

  • Karty podarunkowe i rabatowe
  • Oprogramowanie do pobrania

Aby sfinalizować zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawany jest jedynie częściowy zwrot kosztów:

  • Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z przyczyn niezależnych od naszego błędu.
  • Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony w terminie dłuższym niż 30 dni od daty dostawy.

      Zwrot pieniędzy

      Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu wniosku o zwrot pieniędzy.

      Jeśli Twój wniosek zostanie zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a środki zostaną automatycznie przesłane na rachunek powiązany z kartą bankową lub oryginalną metodą płatności w ciągu określonej liczby dni.

      Spóźnione lub brakujące zwroty

      Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

      Następnie skontaktuj się z wystawcą karty. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.

      Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zaksięgowany zostanie zwrot pieniędzy, często upływa pewien czas.

      Jeśli to wszystko wykonałeś i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@koneservodka.pl.

      Towary z wyprzedaży

      Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w cenie regularnej. Przedmioty objęte wyprzedażą nie podlegają zwrotowi.

      Wymiana

      Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij do nas e-mail na adres sklep@koneservodka.pl. i wyślij przedmiot na adres: Warszawska Wytwórnia Wódek Koneser, Grzegorzewice 17, 05-660 Warka.

      Prezenty

      Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, bon upominkowy zostanie wysłany do Ciebie pocztą.

      Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub osoba obdarowująca prezentem wysłała zamówienie do siebie, aby przekazać je później, wyślemy zwrot pieniędzy do nadawcy prezentu, który dowie się o Twoim zwrocie.

      Dostawa i zwroty

      Aby zwrócić produkt, należy go przesłać pocztą na adres: Warszawska Wytwórnia Wódek Koneser, Grzegorzewice 17, 05-660 Warka.

      Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w przypadku zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.

      W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas dotarcia wymienianego produktu do Ciebie może się różnić.

      Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

      Potrzebujesz pomocy?

      W przypadku pytań związanych ze zwrotami i zwrotami skontaktuj się z nami pod adresem sklep@koneservodka.pl.